УжДоставка – це онлайн-майданчик, сукупність декількох інтернет-магазинів (надалі – інтернет-магазин), який є посередником між Продавцем і Покупцем, де розміщені товари наших партнерів : це супермаркети нашого міста, аптеки, мережі магазинів косметики, особистої гігієни, побутової хімії, крамниці одягу/взуття, квітів, подарунків та будь-чого.

На нашому онлайн-майданчику Ви можете замовити все (ну майже все), необхідне для Вашого життя та побуту із доставкою «від порога до порога» або самовивіз.

Як зробити замовлення?

Зробіть Замовлення на нашому онлайн-майданчику «УжДоставка»  з ресторану або магазину: ви можете вибрати одного з наших партнерів у будь-якій категорії. Оформити замовлення в інтернет – магазині «УжДоставка» онлайн можна цілодобово. І зробити це дуже просто! Для цього необхідно лише кілька вільних хвилин, персональний комп’ютер, планшет або смартфон. Після цього із замовником зв’яжеться оператор для уточнення деталей і узгодження часу доставки.

Інтерфейс інтернет-магазину простий і інтуїтивно зрозумілий для покупців, що робить можливість зробити замовлення з доставкою додому або з послугою «самовивіз» легко й просто. Усі товари мають наочне фото й опис із зазначенням важливих характеристик. Після додавання їх у віртуальний кошик переходите до оформлення замовлення.   

Для здійснення Замовлення необхідно зареєструватися в нас на сайті,  вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв’язку (ми не можемо передзвонити клієнтові, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача як до кожної товарної позиції, так і до замовлення в цілому. Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція), проводиться тільки за умови пред’явлення документів, що підтверджують вік Замовника (паспорт або водійське посвідчення).

Скільки коштує доставка?

Ми виступаємо за рівність для всіх і незалежно від відстані (крім доставки за межі міста Ужгорода). Вартість доставки замовлення по місту Ужгород залежить від суми замовлення зробленого на інтернет-сторінці магазина партнера. Мінімальний розмір замовлення складає 200 грн.. Вартість доставки за межі міста  складає вартість доставки  по місту Ужгород + 7 грн. за кожний 1 км..

 Час доставки інтернет-магазину «УжДоставка» залежить від режиму роботи магазину- партнера. Більш детально можна дізнатися про час і порядок доставки Ваших замовлень безпосередньо на інтернет-сторінці магазинів-партнерів під час оформлення та оплати Ваших замовлень.

Доставка замовлень здійснюється відповідно до узгодженого графіка доставки магазину-партнера. Вартість доставки Замовлення поза графіком складає 60 грн. (за межами міста + 7 грн. за кожний 1 км.).

 Ми обробляємо замовлення щодня в телефонному режимі з 08:00 до 22:00. 

Зробити замовлення в магазині нашого партнера ви можете в будь-який зручний для Вас час. Працюємо без вихідних, щоб завжди бути разом з Вами.

Як працюють  магазини партнерів інтернет-магазину «УжДоставка»?

 Усі заклади – магазини-партнери працюють за власним розкладом, тому навіть коли онлайн- майданчик «УжДоставка» доступна, певні заклади можуть бути зачиненими. Зображення закладів, які відчинені, повністю кольорові, а закладів, які зачинені, — сірого кольору.

Як запланувати замовлення та внести зміни до запланованого замовлення?

 Планування замовлень в інтернет-магазині «УжДоставка» ще ніколи не було таким простим! Ви можете запланувати замовлення й вибрати зручний для вас час доставки! Якщо ви хочете внести зміни до запланованого замовлення або скасувати його, просто відкрийте заплановане замовлення і натисніть “Скасувати замовлення”. Замовлення буде скасовано безкоштовно. Після скасування замовлення Ви зможете розмістити нове замовлення, вибравши необхідні товари і вказавши інформацію для доставки. Це все можливе до моменту проведення оплати Замовлення.  Після оплати змінити або відмінити Замовлення неможливо. Оплата не повертається.

 «УжДоставка» може здійснити авторизацію вказаного вами способу оплати й тимчасово заблокувати кошти на ньому, щоб переконатися, що у вас є достатньо коштів для оплати замовлення. При цьому заблоковані кошти не списуються з вашого рахунка. Кошти, заблоковані під час авторизації, будуть повернуті на ваш банківський рахунок протягом декількох робочих днів, в залежності від політики вашого банку. Щоб отримати детальну інформацію про транзакції, зв’яжіться безпосередньо з вашим банком.

Я хочу повернути товар. Що мені робити?

Принцип роботи інтернет-магазину  «УжДоставка» полягає в тому, що ми є посередником між Продавцем та Покупцем. Ми передаємо ваші замовлення магазинам-партнерам від вашого імені. Таким чином, ви є і Покупцем, і кінцевим користувачем продукту. Запити на повернення та скарги щодо продукту користувачі повинні направляти безпосередньо у магазин партнера та нам в рубрику «Скарги» для подальшої роботи з магазином-партнером. Ми зацікавленні в добросовісній співпраці, і кожний Покупець є важливим для нас. На жаль, є ряд товарів, які не підлягають поверненню, відповідно до чинного законодавства.    

Як знайти те, що мені потрібно?

  У верхній частині екрана є функція пошуку, за допомогою якої ви можете знайти будь-який продукт і будь-яку установу у вашому місті.

Як змінити номер телефону?

Ви можете змінити контактний номер телефону в інформації свого профілю. Після зміни номера ви отримаєте код для верифікації. Номер буде змінено на новий одразу після верифікації.

Як змінити адресу електронної пошти?

Ви можете змінити адресу електронної пошти, пов’язану з вашим обліковим записом, в інформації свого профілю. Після зміни адреси електронної пошти ви отримаєте листа з запитом на верифікацію. Адресу електронної пошти буде змінено на нову одразу після верифікації.

Як змінити пароль?

Ви можете змінити пароль, пов’язаний з вашим обліковим записом, в інформації свого профілю. Після зміни пароля ви отримаєте відповідне сповіщення. Пароль буде змінено на новий одразу після підтвердження.

Способи оплати й інциденти

Які типи банківських карток ви приймаєте?

Оплата замовлення можлива будь-яким зручним способом: готівкою, банківською картою Visa, Master Card, Приват24.

Неповне замовлення або неправильні продукти 

Якщо вам доставлено неповне замовлення або неправильні продукти, перейдіть до вашого профілю в додатку та натисніть “Допомога”. Ми зв’яжемося з вами та вирішимо вашу проблему якомога швидше.

Замовлення доставлено в неналежному стані

Якщо замовлення доставлено вам у неналежному стані, перейдіть до вашого профілю у додатку та натисніть “Допомога”. Ми зв’яжемося з вами та вирішимо вашу проблему якомога швидше.

Як надіслати запит на інвойс?

 Якщо ви хочете отримувати інвойс на вашу адресу електронної пошти для кожного замовлення на онлайн-майданчику «УжДоставка», просто вкажіть інформацію для виставлення інвойсу у вашому профілі в додатку.
Якщо ви більше не хочете отримувати інвойси, натисніть «Видалити дані та припинити отримувати інвойси» на тій же сторінці профілю.

Чому мене попросили підтвердити свою особу?

 У разі виявлення незвичної активності вашого облікового запису ми   можемо попросити вас надати документи, що посвідчують вашу особу або підтвердити свою особу через Вашу електронну пошту. Якщо ви отримали такий запит, надайте необхідні документи, щоб продовжити використовувати свій обліковий запис в «УжДоставка». Для нас дуже важлива безпека наших користувачів : будь ласка, нікому не надавайте інформацію про ваш обліковий запис і спосіб оплати. Якщо у Вас виникла підозра, що хтось використовує вашу кредитну/дебетову картку без вашої згоди на нашому інтернет-магазині «УжДоставка», негайно повідомте нас про це у вашому профілі  та зверніться до Вашого банку та до правоохороних органів.

Як скористатися кеш-беком? 

Під час реєстрації та оплати замовлення Покупець погоджується з Правилами та Умовами  інтернет-магазину «УжДоставка» та з Умовами застосування та використання кеш-беку. Послуга  «кеш-бек» на будь-які онлайн-покупки, здійснені в інтернет-магазині  «УжДоставка», надається тільки за згодою Покупця. У вашому профілі в додатку є розділ “кеш-бек”, де Ви завжди зможете перевірити, скільки грошей у Вас на рахунку, термін дії «кеш-беку», а також його строк дії до кінця поточного року. Розмір «кеш-беку» складає 0,5% від кожного замовлення.      

Як замовити ліки?

  «УжДоставка» є посередником між Продавцем та Покупцем. Покупець, уклавши публічну оферту договір доручення, доручає придбати та доставити Товар за вказаною адресою. Ми намагаємося полегшити життя людям, які мають обмежені можливості ходити в аптеки (мами з маленькими дітьми, вагітні жінки, люди похилого віку, тяжкохворі) і доручають покупку товарів в аптеках іншим людям та їх доставку.

Важливо, що «УжДоставка» не є інтернет-аптекою і не займається продажем ліків. Ми є посередником між Продавцем і Покупцем.   «УжДоставка» є онлайн- майданчиком і виступає Повіреним у договорі доручення.  

Важливо:  Винятки у замовленні складають медикаменти, що вимагають спеціального режиму зберігання  або числяться в переліку наркотичних, психотропних засобів і прекурсорів, а також є сильнодіючими й отруйними лікарськими засобами. Обов’язкова 100% передоплата замовлення. Увага! Доставка неможлива, якщо препарат вимагає особливих умов транспортування.